Bila blogger pemes printscreen entry saya

Semalam saya dapat wassap dari YANA gtau yang dia nampak Eyriqazz printscreen entry saya pastu tempek kat Instagram... Saya takda IG ni.. eh, ada daftar tapi setakat daftar, orang daftar saya daftar tak bukak2 pun.. hahah.. So, saya tak tahulah pasal ni kan... TERIMA KASIH yana sebab inform saya..

Pagi ni pulak, saya blogwalking ke blog EYRIQAZZ.. time ni dah lupa pun pasal yang yana gtau tu.. saja je blogwalking ke blog eyriqazz & blogger lain di pagi hari tapi tak tinggal jejak pun.. Nak dijadikan cerita, masa masuk blog Eyriqazz tu, di entry kedua, ternampak printscreen entry saya di situ... Alahaiii tersentuh rasa hati.. bukan apa, kiranya Eyriqazz baca jugaklah entry tu walaupun saya tak gtau dia pun yang saya ucap TERIMA KASIH dekat dia di entry tu... (^_^)

Ohya, kalau u all nak tahu apa yang Eyriqazz tulis, u all g baca sendiri di blog Eyriqazz yer.. KLIK SINI... Lagi sekali TERIMA KASIH sebab bukak rezeki untuk saya yer Eyriqazz.. Andaikata lepas ni ada job yang saya menepati syarat, bolehlah kongsi lagi yer.. hihii.. Eh jap, bukan saya sorang la.. sape2 je yang menepati syarat, bolehlah Eyriqazz offer dorang jugak.. (",)

     "Ya Allah... Terima kasih atas rezeki anak yang kau kurniakan kepadaku, aku memohon moga kau                              kurniakan rezeki anak untuk rakan2 ku seperti mana kau kurniakan untukku.."                       "Ya Allah, sesungguhnya aku namakan anak yang berada dalam kandunganku ini dengan nama Muhammad. Maka jadikanlah dia anak lelaki dengan kebenaran empunya nama yang mulia ini, iaitu penghulu kami Muhammad s.a.w..." 

{ 34 comments.. read them below or add one }

Sheila Salim Sheila Salim February 21, 2014
Assalamualaikum kak intan. wahh bestnya ~~~
Miss N™ Miss N™ February 21, 2014
bestnyaa....!
nak terjah la kejap.. :)
Tie HT Tie HT February 21, 2014
alhamdulillah, murah rezeki ina :)
☾SHiemaCMa786☾ ☾SHiemaCMa786☾ February 21, 2014
salam kak ina..

alhamdulillah..

seronok bila ada mereka yg menghargai apa yg kita buat..
hihi.. :)
syawalsimpsons syawalsimpsons February 21, 2014
sue dah baca pagi tadi...mmg ada pon..suke sue kawan2 sue berjaya..alhamdulillah
Unknown Unknown February 21, 2014
wahh...seronoknya...bagus la kan..nanti lg ramai la yg kenal akk.. :)
maszull maszull February 21, 2014
assalamualaikum intan....tahniah2 yer...
Myra Jay Myra Jay February 21, 2014
Tahniah ye Ina..
Rasa macam harini dok ucap tahniah je kat Ina..
rezeki tul :D
Fiza Rahman Fiza Rahman February 21, 2014
Tahniah. Masuk dlm IG & blog blogger femes tu.
Delimasari Delimasari February 21, 2014
Salam Ina...
pls check email lg - tq
shahdiana shahdiana February 21, 2014
Alhamdulilah rezeki ina....
emarieys emarieys February 21, 2014
tahniah ina..Alhamdulillah...
Unknown Unknown February 21, 2014
alhamdulillah..tahniah kak..memang rezeki. abg eyriqaz tuuuu....
moga dilimpahkan rezeki akak dgn seluas-luasnya...
ayut ayut February 21, 2014
:) dunia blog yg sgt pntg utk bntu membntu :)
Maria Firdz Maria Firdz February 21, 2014
Tahniah kak.intan... Selalu juga bc blog eyriqazz tu.. Lagipun isteri blogger tu satu tmpt keje dgn.saya...
Mimie Mimie February 21, 2014
Alhamdulillah tahniah kak ina..
Lynn Damya Lynn Damya February 23, 2014
Salam, hai kak..lama xsinggah sini, hehe...wahh...hebat nih, tahniah2..mesti gembira nih! hihi :D
Unknown Unknown February 23, 2014
syukur kak.. ada yg femes baca kan walaupon xtinggal jejak..hee
Mimie Mimie February 24, 2014
sblm nih de jugak sy tgk..tp skang xde
Unknown Unknown February 25, 2014
blog ina ni pun femes gak.. bkn calang2 blogger kata org.. heee..eh, terlupa nk komen psl wajah baru blog ni.. makin berseri.. org yg sama ker edit nih? cantik..
eyriqazz eyriqazz February 25, 2014
Ehh, blog intan berlian lagi famous...In Shaa Allah, kalau ada peluang in future, saya forward2kan nama ina..Lagipun, kak amiza cakap mmg puas hati collaborate ngan ina...Entri bagus, high return....

Keep up a good work...