Hilang sepenuhnya rasa sakit pinggang ketika period selepas minum EPHYRA

Bila saya dah guna sesuatu produk yang bagi saya kebabommmmm… haruslah saya promote orang lain jugak suruh guna kan, termasuklah mak saya… hihi.. Produk yang saya kata kebaboommmm tu apa lagi kalau bukan EPHYRA yang tengah hangat diperkatakan seantero dunia… Cewah gituuu… Orang Indon & Brunei pun PM saya nak beli EPHYRA tau.. Nampak tak orang luar Malaysia pun boleh teruja & tahu akan kewujudan EPHYRA.. u all yang menetap di Malaysia, lebihla lagi kan.. (^_^) Eh, ke ada jugak sayang2 saya ni tak tahu pasal EPHYRA?.. Kalau tak tahu or baru nak ambik tahu… KLIK SINI untuk baca lebih lanjut berkaitan EPHYRA..

Awal bulan 1 hari tu, saya bagi mak saya minum EPHYRA.. Sekarang ni dah masuk kotak ketiga padahal baru masuk bulan 2.. mana taknya, dah sehari mak saya minum 2 saket… sedap sangat gayanya sampai nak minum pagi & malam… tapi memang sedap pun u all..!! Kalau ikutkan saya pun nak minum pagi & malam tapi pikirkan poket yang tak berapa nak tebal, so, sehari sekali sudahla.. tapiiiiiiiiiii tu pun kesan bukan main kebabommmm lagi… Ohya, saya hanya minum sampai kotak keempat lepas tu saya stop sebab mengandung… haa dalam bab mengandung ni pun, sedikit sebanyak EPHYRA membantu saya jugaklah.. kan salah satu fungsi EPHYRA ni meningkatkan tahap kesuburan kita… Saya minum 2 3 kotak Ephyra dah mengandung.. tapi kotak keempat baru saya sedar.. Sekarang dah stop, tunggu kandungan 6 bulan nanti baru sambung minum EPHYRA semula..

Bila cerita pasal produk kesayangan ramai @ EPHYRA ni, mulalah saya meleret2.. padahal motif entry ni nak cite perubahan dekat mak saya selepas minum EPHYRA.. Mak saya ni ada masalah jeragat tau.. Dah gaya macam omputeh punya jeragat dekat tulang pipi tu haaa… mak saya macam tu la.. banyak tau.. Saya syorkan mak saya guna EPHYRA, memandangkan EPHYRA pun boleh membantu atasi masalah jeragat.. Selain tu EPHYRA kan dah macam all in one.. bukan setakat untuk kecantikan tapi jugak untuk kesihatan…


Ini gambar mak saya selepas sebulan guna EPHYRA… tak sempat nak ambik gambar sebelum, maklumlah mak kat Perak, saya kat Kedah.. ni pun abah yang ambik time datang Kedah hari tu… Actually time ambik gambar mak saya selepas sebulan guna ephyra, muka mak saya belum ok sepenuhnya tau.. Jeragat masih ada & parut2 hitam pun ada.. TAPIIII IANYA LEBIH OK DARI SEBELUMNYA… Dengan kata lain, jeragat dekat muka mak saya tu semakin kurang..!! Saya Tanya mak saya mana dia tahu.. mak cakap “Hari2 mak tengok cermin”.. hahhah.. Excitednya mak saya nak tengok perubahan bila guna EPHYRA ni… (“,) Alaaa macam saya masa mula2 guna dulu la.. (^_^)

Saya baru tahu yang selama ni mak saya bukan jenis membuang hari2… Rupanya, saya ni mewarisi masalah membuang dari mak saya lah yer.. ahhaha.. Baru sedar yang selama ni saya geng dengan mak saya, jenis 2 3 hari sekali baru nak membuang.. tapi itu dululah, sekarang ni dah tak lagi.. Mak kata hari2 dia dah membuang.. kira dah lawas la pembuangan mak saya tu kan.. Bab pembuangan yang lawas ni, boleh dikatakan semua orang yang minum EPHYRA yang ada masalah membuang, tiba2 terus jadi lawas.. dah jadi tempat wajib plak masuk bilik termenung hari2 tu haa.. (^_^)

Yang paling saya suka sekali bila mak saya guna EPHYRA ni kan, mak kata mak dah tak sakit pinggang lagi setiap kali datang period..!! Bukan pe u all, bab sakit pinggang ni kan, dari dulu2 lagi tau.. sebelum saya kawen lagi memang saya perasan setiap kali mak datang period, mesti mengadu sakit pinggang.. tapi sekarang mak saya kata, DAH TAK RASA SAKIT LANGSUNG.. SAYA ULANG YE.. DAH TAK RASA SAKIT LANGSUNG…!! Bukannya mak saya cakap makin kurang sakit tau.. tapi dah tak rasa sakit langsung..! Alhamdulillah… EPHYRA membantu, yang menghilangkan kesakitan tetap dari Tuhan.. Untuk pengetahuan u all, EPHYRA membantu kita menghilangkan masalah senggugut.. dengan kata lain, masalah2 yang datang seiring dengan kita period tu la… eh, sayang2, EPHYRA  boleh diminum walaupun tengah period tau sebabnya EPHYRA ni membantu melancarkan perjalanan period u all…

Dalam tempoh sebulan mak saya guna EPHYRA, ada 3 perubahan positif yang mak saya rasai.. Lenkali saya update lagi pasal mak saya ni yer.. time tu saya ambik gambar, bolehla compare dengan gambar yang guna sebulan ni… bila ada gambar untuk dibandingkan, barulah senang untuk kita nampak perubahan kan… Pada u all yang nak dapatkan EPHYRA dengan harga kasih saya bucuk masyam yang gerenti murah dari harga pasaran, jangan segan silu PM saya di FB.. Harga yang saya tawarkan pasti buat u all tergoda… wah gituuuu… Eh sayang2.. jap jap.. jemput baca entry testimon dari saya yang sebelum2 ni jugak yer…


{ 16 comments.. read them below or add one }

Sheila Salim Sheila Salim February 17, 2014
Assalamualaikum kak intan, wahh kerlas mak kak intan. nanti jangan lupa buh gambar yang latest tu... heheee sheila pun teringin nak belikan untuk mak ~~~
Delimasari Delimasari February 17, 2014
tergoda nya.....lom beli lg
Masya Masya February 17, 2014
saya pun kalau boleh nak bg mak rasa tulah poke pun x tebal gegegege ..
Solehah Shamsuddin Solehah Shamsuddin February 17, 2014
Mmg bagus Ephyra ni. Lps habis minum Ephyra kotak kedua ni, nt solehah fikir semula nk bli Ephyra lg or x.hehe duit xtebal lagi ni
Unknown Unknown February 17, 2014
alhamdulillah..mak akak pun terasa keberkesanannya:)
AnonymousAnonymous February 17, 2014
Js pun msh pengguna setia...ephyra mmg best ^^
Kak iman Kak iman February 17, 2014
mak iman meme xd jeragat mahupun jerawat tapi dia ada maslah tulang patah dan xcukup vitamin.orgnyer kurus sgt2, baru2 ni mak dapat tahu tulang nya patah dekat bhgian punggung, sebelum ni patah dekat tulang rusuk tapi xok la, tambah lagi dengan patah tmpt lain.dah xtahu cara ank pulih.ephyra boleh mengatasi maslah itu ke?
Unknown Unknown February 17, 2014
Wahh lagi teruja dgr cerita kak ina nih. hihih harap harap lah ada can nak menang ephyra dari GA kak ina nih. nak juga try free.hihihi
Unknown Unknown February 17, 2014
wah berseri mak kak ina guna ephyra
skuterlady.blogspot.my skuterlady.blogspot.my February 17, 2014
salam...

lama tak singgah sini... semakin kencang dgan bisnes nampaknya...

jeles ( in +ve way ) ngan tahap pencapaian cik puan intan berlian dalam dunia berblogging ni... n_n

http://skuterlady.blogspot.com/2014/02/tips-bersihkan-seterika-cepat-dan.html
Maria Firdz Maria Firdz February 17, 2014
Alhamdulillah.. Dgn izinNya.. Ephyra serasi dgnnya...
Mimie Mimie February 17, 2014
wahhhh....perubahan yg sgtttt bagus..
QasehnyaRania QasehnyaRania February 17, 2014
alhamdulillah.sronokkan bila org tersayang sihat.
ephyra sesuai utk semua golongan
☾SHiemaCMa786☾ ☾SHiemaCMa786☾ February 18, 2014
salam k.ina..
wah..alhamdulillah..

semoga biz berjalan lancar...
☾SHiemaCMa786☾ ☾SHiemaCMa786☾ February 18, 2014
salam k.ina..
wah..alhamdulillah..

semoga biz berjalan lancar...
Unknown Unknown February 20, 2014
ee bestnya ephyra ni.. lom lag nak guna ha...