Jubah & dress yang super duper gojes..!!


Kalau u all nak cari jubah moden & dress yang super duper gojes cun melecun, u all WAJIB terjah Jubah Muslimah Moden & Gorgeous Dresses.. Confirm u all akan rasa nak pengsan, pengsan sebab nampak semua baju cantik2..!!  (^_^) Pakaian yang Jubah Muslimah Moden & Gorgeous Dresses jual, sangatttttt cantik pada mata saya.. Memang kalau cuci mata dekat Jubah Muslimah Moden & Gorgeous Dresses wajib berangan kita yang memakai baju2 tu semua.. muahhahha.. Yela, kalau nak beli semua tak mampu, beli sehelai dua bolehla, yang lain2 tu, kenelah berangan dulu... hihii.. Ok, saya dah start nak berangan ni, alang2 saya nak berangan, saya nak ajak u all berangan sekali.. meh tengok gambar2 ni semua.. pasti buat u all jatuh cinta pandang pertama... haaa gituuu... (^_^)
 
JUBAH DRESS BY OHB


Alraaz Satin Dress ni cantikkan.. Saya cukup berkenan pakaian yang ada tali2 camgini.. rasa macam comel je bila guna.. boleh ikat riben.. (^_^) Potongan dress ni princess cut tau.. kain dia tu kembang.. kirannya ia boleh dipakai hingga yang bersaiz XXXL, yang membezakan setiap dress ni adalah bahagian dada & bahu.. Butang tu boleh dibuka.. Ohya, yang bahagian warna hitam tu kain lycra, manakala yang warna purple tu kain satin silk..


Kalau kawan2 tak nak Alraaz Satin Dress, kawan2 boleh pilih Amanina Dress yang lebih simple.. walaupun ianya nampak simple tapi tetap cantik..!! Kalau u all guna depan suami, jawabnya tak berkedip2 mata suami tengok isteri dia yang nampak ayu jelita menawan.. wah gituuuuu... (",)

CARDIGAN LACE


Dulu kan, saya tak suka sangat cardigan yang labuh sampai camgini, rasa macam pelik.. Tapi tu dulu... sekarang ni saya rasa cantik sungguh cardigan camgini.. Nampak macam gojes je kalau kita guna.. rasa macam artis plak.. tu diaaa sampai tahap tu haihhh berangan.. hahhah alang2 nak berangan kata orang.. muahhaaha.. Cardigan ni nampak "mewah" sebab dia ada lace yang menonjolkan lagi kecantikan dia.. (",)

READY STOCK FREE SIZE


Selain dari pakaian yang ada saiz, Jubah Muslimah Moden & Gorgeous Dresses jugak jual yang free size.. Ada yang u all kene order dulu or yang dah memang dah ada stok.. Macam gambar atas ni yang memang dah ada stok.. Bagi saya dress ni sangat2 cantikkkk...!!!!!... Sangat cantik sebab di bahagian leher dia tu unik... Alahaiiii menawan kalbu.. dah la harga pun murah.. Untuk pakaian secantik ini, harganya cuma RM80..!! Huwaaaa stress saya tengok... kene beli gak ni sehelai nanti... rasanya cantik gak kan kalau mak buyung pakai baju camni.. ekkekke... Saya tunjuk sehelai je la yang ready stock untuk free size.. takleh tunjuk banyak2 nanti saya makin stress sebab rasa semuanya nak... hahahhhah   

READY STOCK PLUS SIZE
Tadi dah tunjuk yang free size.. tak lupa jugak yang plus size pun ada jugak.. tetap jugak cun melecun... Tolongggg tolonggg saya dah rasa nak pengsan dah ni.. makin lama saya godek Jubah Muslimah Moden & Gorgeous Dresses makin banyak jumpa pakaian yang cantik2... Yang plus size ni pun cantiknyaaaaa... leher dia tu pun cantik je dorang reka... Dengan ada tali plak kat belakang.. ololoooo raya suwit benorrrrr...   

DRESS PRE ORDER FREE SIZE


Yang ada stock, u all boleh terus order, yang takda stock, u all kene pre order... Tapi kalau baju secantik ini.. ai sanggup tunggu... janji dapat pakai.. dok gitu??

CLEARANCE SALE


Bab pakaian yang clearance sale memang best.. best bukan pasal apa.. pasal harga lebih murah dari harga asal.. Modern kurung peplum dengan skirt cutting duyung..


Yang nak clearance sale ni semua cantik2.. sampai saya dah tak terkata dah u all.. naik tak tahu nak komen apa dah.. bukan apa, kepala dah jadi pening... mahunya tak, semua cantik.. rasa macam nak rembat semua.. mulalah nak nyanyi lagu kalau aku kaya.. ahhahha

U all nak tengok lebih2 lagi, u all kene terjah sendiri Jubah Muslimah Moden & Gorgeous Dresses.. Berlambak2 lagi dress yang cantik2 tau u all.. Pergi terjah tau u all..!! biar u all pun naik sama pening macam saya.. hahaha.. U all g survey2.. jumpa yang berkenan & mampu milik, apa lagi.. time gaji ni beli la u all.. tunggu lama2 kan orang rembat.. (^_^)
   
"SAYA DOAKAN SEMOGA JUBAH MUSLIMAH MODEN & GORGEOUS DRESSES AKAN TERUS MAJU KE HADAPAN & TERIMA KASIH SEBAB SUDI JADI PENAJA IntaNBerliaN MEGA GIVEAWAY 2014"

{ 18 comments.. read them below or add one }

Unknown Unknown February 14, 2014
Cantik dan menawan jubah nya...
Sheila Salim Sheila Salim February 14, 2014
Assalamualaikum kak intan, cantiknya ~~~
syawalsimpsons syawalsimpsons February 14, 2014
CANTIK2 LA SEMUA NI..RAMBANG MATA PULOK TGK
Solehah Shamsuddin Solehah Shamsuddin February 14, 2014
Betullah akak. Jubah yg dijual semuanya cantik2 dan murah belaka.
Tie HT Tie HT February 14, 2014
memang gojes, ske yang kaler koko tuu :)
Unknown Unknown February 14, 2014
mata deqla pun terpinar2 tgk smuanya cantik2 la..nanti la nak terjah page sponsor ni. mesti byk lagi yg cantik2 bikin meleleh air liur ni tgk. hahaha
haryati haryati February 14, 2014
cantiknye dress kaler biru tu
AnonymousAnonymous February 14, 2014
Cantik jubah2 tu...js pun suka pakai jubah ari jumaat time kerja^^...
Unknown Unknown February 14, 2014
cantiknya dress2 dia... teringinnya nak pakai dress!
AnonymousAnonymous February 15, 2014
Akak nak tanya gambar yg atas sekali ada x warna merah hitam saiz 3@4xl...boley pm kat saya x nie email saya.. azaziz1991@gmail.com
Cik Rose Cik Rose February 16, 2014
Kak Ina, apa khabar?.. moga Kak Ina dan anak-anak sihat yer :)
Ros ada letak doa dekat blog Ros.. Ikut cakap kak Ina, setiap apa yang kita ucap tu kan jadi doa.. Jadi Ros pun jugak macam yang Kak Ina selalu buat kat blog ni.. :) Tq kak Ina...
ayut ayut February 16, 2014
Cantik!suka dress biru tu...hihi. stress tgk.haha
Unknown Unknown February 16, 2014
Jubah yang last tu lawa lah kak ina. hihi :)
☾SHiemaCMa786☾ ☾SHiemaCMa786☾ February 18, 2014
salam k.ina..
cma nk pi cuci2 mata jap..mcm ade yg dah terkenan dgn jubah tu..cntik..!
Unknown Unknown November 01, 2014
Salam cmne sy nk dptkn baru2 dlm blog niy...ada contact no untuk dihubungi