Shawl yang eksklusif dari The Veil By Ruzaini Rozlan


The Veil By Ruzaini Rozlan.. nama pun dah glamer, tentulah tudung or hijab yang The Veil By Ruzaini Rozlan jual pun secantik & seglamer namanya kan.. Tapi memang cantik betoi pun shawl2 yang The Veil By Ruzaini Rozlan jual ni u all.. nampak gojes ditambah plak dengan model yang memperagakannya memang dah cantik, semakin cantiklah shawl tu jadinya.. (",) Cakap banyak takda maknakan kalau saya tak tunjuk bukti.. so, meh sini sayang2.. layan gambar2 yang saya tempek kat bawah ni haaa   

CAPSULE CUT WIDE SHAWL


Shawl ni sangaaatlah cantik.. corak tu nampak timbul, match je kan warna hitam dengan pink.. Shawl ni diperbuat dari fabric crinkled chiffon.. Saiz shawl ni adalah 180cm x 75cm.. cukup besar bila kita guna.. kiranya bolehlah menutup di bahagian depan @ dada kita tu.. Ohya, shawl ni pun sangat senang untuk diguna, pendek kata kalau kita pakai tu, elok je terbentuk..

COTTON WIDE SHAWL


Ya Allah... cantiknya.. dahla warna merah plak tu.. berkenan sungguh saya tengok..!! Saya sekarang ni dah mula berkenan dengan shawl yang ada corak2 camgini.. cantikkan u all, nampak ayu je bila guna.. Untuk shawl yang secantik ini, harganya cuma RM32 dari fabric Viscose Cotton.. 

WAFAA WIDE SHAWL


Wafaa wide shawl ni diperbuat dari material viscose.. Bahagian tepi dia yang ada lines colour2 tu yang membuatkan shawl ni lebih menonjolkan..

QUALITY WIDE SHAWL


Shawl2 yang The Veil By Ruzaini Rozlan jual, corak2 dia semuanya cantik2.. nampak eksklusif gitu..!! Secara peribadinya, saya jarang jumpa orang2 pakai shawl dengan corak2 yang camgini.. bukan je orang lain, saya sendiri pun tak pernah ada koleksi shawl yang camni.. tapi sejak2 The Veil By Ruzaini Rozlan memperkenalkan saya corak2 yang nampak "mewah" camni, terus buat saya rasa lepas2 ni saya akan pastikan ianya ada dalam koleksi saya.. (",)

HALFMOON PRINTED   


Cantik..!! Sangat2 cantik.. tu yang mampu saya cakap... Biasanya shawl corak2 dorang letak tepi2, bahagian kepala dorang kosongkan tapi yang ni, bahagian atas kepala & leher tu dorang letak corak... Corak bunga2 kecik camni, boleh buat kita nampak ayu gitu.. ala2 muslimah sejati.. wah, camgitu... hihii

ELEGANT PAISLEY COLLECTION 


Kalau u all sukakan corak paisley, u all boleh beli shawl elegant paisley ni.. macam2 warna ada.. saya pun sukakan corak paisley ni, tapi untuk shawl masih belum ada koleksi, so, lepas ni nampaknya bolehlah saya rembat sehelai dua kan.. (",)

PLAIN HALFMOON SHAWL


Pada u all yang tak suka shawl bercorak, shawl yang plain pun ada tau.. macam gambar atas ni, shawl halfmoon plain dari fabric chiffon.. saiz dia 160cm x 75cm..


Tak nak dari fabric chiffon??.. nah, dari fabric silky satin pun ada.. berkilat2 lagi... cantik, nampak beralun..

LAYERED CHIFFON SHAWL


Wah, cantik ni.. siap ada layer lagi.. dengan menggunakan 2 warna kontra, walaupun ianya simple tapi nampak sangat menarik kan...

INSTANT SCARF


Kalau u all jenis yang tak suka nak pakai shawl, sebab tak reti nak lilit2 bagai, tudung biasa pun ada jugak tau u all.. Salah satunya macam dekat atas ni haaa.. Ia diperbuat dari material kain jersey, kalau kain jersey ni memang bestla bila guna, bukan apa, dia jenis yang sejuk.. Ohya, ia dijahit sekali dengan tudung..

INNER


Bila u all dah beli shawl yang cantik menawan tertawan tu, mesti u all pun mencari inner kan... tak yah g cari jauh2.. The Veil By Ruzaini Rozlan pun ada jual inner.. Gambar atas ni adalah inner ninja berawning.. yang macam ni senang, sebab dah siap2 terbentuk bila u all guna.. 


Bukan setakat inner ninja berawning je ada, tapi inner ninja layered pun ada.. yang macam ni memang cantik.. ia nampak berlayer bahagian depan.. tak sangka The Veil By Ruzaini Rozlan ada jual inner ni.. dah lama saya mencari.. wajib rembat nampaknya ni.. (",) Ini hanya sebahagian barang jualan yang The Veil By Ruzaini Rozlan jual tau, kalau u all nak tengok lebih2 lagi, u all boleh g godek2 sendiri The Veil By Ruzaini Rozlan. Confirm rambang bijik mata u all.. Semua cantik2.. U all boleh terjah Fanpage The Veil By Ruzaini Rozlan or Website The Veil Ruzaini Rozlan.. Ohya, sebelum saya terlupa, pada u all yang ingin tambah pendapatan sampingan pun boleh tau.. sebab The Veil By Ruzaini Rozlan jugak ada buat dropship.. Nak tahu lebih lanjut pasal dropship KLIK SINI..       
    
"SAYA DOAKAN SEMOGA THE VEIL BY RUZAINI ROZLAN AKAN TERUS MAJU KE HADAPAN & TERIMA KASIH SEBAB SUDI JADI PENAJA IntaNBerliaN MEGA GIVEAWAY 2014"

{ 15 comments.. read them below or add one }

Sheila Salim Sheila Salim February 14, 2014
Assalamualaikum kak intan, cantiknya~~~~
me.ronazil.ab me.ronazil.ab February 14, 2014
wow cantiknya, berkenan di hati...
Unknown Unknown February 14, 2014
meroyanlah saya masuk blog ina ni. cntk2 baju n shawl
Unknown Unknown February 14, 2014
cantiklah shawl2 ni.. kalau la jijah pandai pakai..best jugak ni
Unknown Unknown February 15, 2014
Cantik dah dah terbekenan
Maria Firdz Maria Firdz February 15, 2014
Waa... Gelap mata je tetiba.. Cantik2...
ayut ayut February 16, 2014
Btmbah stress tgk.haha..cane ni?
QasehnyaRania QasehnyaRania February 16, 2014
semuanya cantik cantik belaka
Unknown Unknown February 16, 2014
tergoda pula saya tengok shawl shawl nih hahaha. kalau lah ada duit sekarang , sekarang juga saya beli.hihi
Nora Karim Nora Karim February 16, 2014
cantiknya shawl2 ni... geram tgk... siapa2 yang pandai pakai shawl sure teruja bangat! :D
☾SHiemaCMa786☾ ☾SHiemaCMa786☾ February 18, 2014
salam k.ina..

mase cma tgk entri ni, ade kwn cma tgk sekali..dia cakap cantiknyer!!! harga best pulak tuh..
dan2 tu pi bukak web..
hihi..cma suka tudung 1/2 moon tu...